piątek

Alexander McCall Smith "Niebiańska randka i inne odmiany flirtu"

Zabrałam ten zbiór opowiadań ze sobą na wakacje ze względu na gabaryty i limit w bagażu nadawanym, co nie było głupim pomysłem bo w podróży nie miałam wiele czasu na czytanie.
W szczupłym tomiku mieści się kilka opowiadań które łączy jeden temat: randka, flirt, zaloty czyli sprawy które dotyczą właściwie każdego z nas, choć każdy traktuje je inaczej. Jednak to co zaserwował autor zupełnie odbiega od klasycznego rozumienia randki. Sytuacje, które opisuje, budziły we mnie rozmaite emocje: dobry nastrój ("Cudowna randka"), wstręt ("Milutka mała randka") czy sporą wesołość i niedowierzanie ("Daleko na północy"). Kończąc każde opowiadanie zastanawiałam się czym autor mnie zaskoczy w następnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz